perjantai 10. lokakuuta 2014

Kevennetty syyslomaviikko


Blogissa on ollut hiljaista tällä viikolla, sillä olin Lappeenrannassa, kotikotona viettämässä syyslomaa. Mukavan ja rentouttavan, joskin melko työntäyteisen loman vietin yhdessä läheisteni kanssa. Tänään sitten palasin takaisin Joensuu- kotiin lähes viikon reissun jälkeen. Hieman haikealta tuntui taas Lappeenrannasta lähteä, varsinkin, kun tiesin tulevani tänään tyhjään kotiin. Lappeenranta on näiden muutamien, muualla asuttujen, vuosien jälkeen alkanut tuntumaan aina vain enemmän ja enemmän siltä paikalta, jossa haluaisin oman tulevaisuuteni viettää ja elämäni elää.

Palatakseni kuitenkin otsikossakin olevaan aiheeseen, olen siis tällä viikolla viettänyt lomaviikollekin hyvin sopivaa kevennettyä treeniviikkoa. Alkusyksy on tullut urheiltua sen verran kovaa ja aktiivisesti, että tämänviikkoinen lepo on tullut tarpeeseen. Täysin liikkumatta ei tämäkään viikko ole tietenkään mennyt, sillä olen pyöräillyt ja ulkoillut kävellen päivittäin. Lisäksi pihahommia lähinnä haravoinnin muodossa tuli tehtyä muutamana päivänä. Hyötyliikuntaa parhaimmillaan. Ainoa miinus kevyen viikkoni viettoon liittyen on ehdottomasti se, että venyttelyt olen unohtanut ihan kokonaan. Se onkin asia, jossa minulla on eniten parantamisen varaa ylipäätään ja asia, jota aion parantaa tässä loppu vuoden aikana roimasti.

Ihana viikko siis takana ja huomenna edessä niin sanottu paluu arkeen, joka alkaa mukavasti viikonlopun vietolla ja aamuisella spinning-tunnilla. Tämän illan vietän kuitenkin vielä rentoillen, nauttien omasta ajasta ja telkkarin ohjelmatarjonnasta!

/Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti