sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Viikonlopun tunnelmia



Kulunut viikonloppu on mennyt hyvin opiskelun täyteisissä tunnelmissa. Niin eilen kuin tänään, olen tehnyt kouluhommia monen monta tuntia. Olen katsellut luentoja netin kautta ja tehnyt niistä muistiinpanoja. Olen viimeistellyt viimeisen vapaavalintaisen kurssini ja palauttanut sen opettajalle sekä aloittanut kevään opintoihin kuuluvan uuden kurssin tehtävien tekemisen. Näiden lisäksi olen etsinyt aineistoa opinnäytetyöhön ja lukenut erästä kirjaa siihen liittyen. Paljon on siis tullut istutta sisällä tietokoneen ääressä, mutta olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen itseeni. Jokainen viikonlopun ainakan tekemäni kouluhomma on pois keväältä.

Aivan koko viikonloppu ei kuitenkaan ole ollut ihan pelkkää opiskelua. Vapaapäiviin on lisäksi mahtunut kakkutreffit ystävän kanssa sekä muutama onnistunut treenikin. Huomenna on vielä tiedossa opparin teko päivä toisen ystävän kanssa ja tiistaina sitten vasta varsinaisesti kouluun. 

/Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti